Bad Gastein uge 13/14 - 2008
09.03.08 | Kl.09:22 | Af: radiospeak | 4 kommentarerJeg har bestilt en tur til Bad Gastein fra 28 marts og 6 dage frem... og så er der lige et par spørgsmål der presser sig på :-)
Hvordan er skiføret på det tidpunkt i Bad Gastein?
Ville jo være lidt af en katastrofe at komme ned til et område hvor bjerggederne går og græsser :-) Een ting er hvad statastikkerne siger, men noget andet er hvad folks erfaring er med at tage afsted så sent på sæsonen. Gi lyd fra jer :-)
venligst fra Torben Hansen, Vejle
Kommentarer
... Og forresten har jeg et glimrende radoindslag med dig, som jeg kan maile til dig :-)
Hey Ida :-) Ja tak for sidst... Havde en super fed tur.. Hvordan godt det lige med hånden ???? :-(
Du fik mit mobilnummer, som du skulle give vidre til Anne, men har intet hørt fra hende. Smid lige en besked ikk. Hygge, håber vi ses en anden godt gang :-)
stor hilsen Torben H
heihei Torben... så er jeg vendt tilbage til DK sammen med de andre guider.. håber jeres hjemrejse gik fint ligesom vores :) ville lige sige tak for en super sidste uge i BG vi hyggede os i dit selskab..
venlig hilsen Ida team BG
Se blogs fra rejsemålene
Søgeord
wagrain afterski obertauern picnic børn sölden sol østrig st. johann maria alm bad gastein sne saalbach rejser ski nytår
Alle søgeord
Søg
Nyeste indlæg
|
06.04.11 | ![]() |
| Sommer Picnic i Wagrain | ||
|
31.03.11 | ![]() |
| Sol og glade dage! | ||
|
20.03.11 | ![]() |
| Så kom vintern igen! | ||
|
20.03.11 | ![]() |
| Maria Alm uge 8 | ||
|
17.03.11 | ![]() |
| Så er det forår i Wagrain | ||

hei igen :) det går skam helt okay med hånden, nu glæder jeg mig bare til at få den her gips af, bliver virkelig skønt! jeg kunne forestille mig anne har lavet samme nummer som jeg har gjort, for har nemlig gemt alle numre fra østrig på vores arbejdstelefon, og den har vi jo desværre afleveret igen, så måske er det derfor du intet har hørt!
men jeg er super interesseret i at høre radioindslaget :) så hvis du har mulighed for det så mail det til mig på Ida_svenner@hotmail.com
ville være helt kanon!
Ida